söndag 29 november 2015

Välkommen första advent!


Poster av Gus Morainslie. Ladda ner den i högupplöst format här (så kan du skriva ut och sätta upp den på kylskåpet som en påminnelse till hela familjen)

Advent ska vara en tid av förväntan men numera rusar dagarna innan jul ofta förbi fulla av olika måsten. Jag vill att vår jul (i år är barnen hos mig) ska handla om att vara tillsammans men inte så mycket om att shoppa. Varför inte diskutera med familjen redan nu hur ni vill ha er jul? Bilden ovan kan fungera som inspiration för olika typer av julklappar som man inte nödvändigtvis hittar i närmsta shoppingcenter. Själv gillar jag ätbart, drickbart och upplevelser i min paket.

Vad önskar du dig?

3 kommentarer:

  1. Jag önskar mig SNÖ <3 Och massor av härlig löpning, god mat och lugna dagar. Fina stunder i kyrkan och så klart nån liten klapp precis som du säger, med ätbart/användbart. Ragssockor är toppen!
    GLAD 1:a advent :)

    SvaraRadera
  2. Tid tillsammans med familjen. Snö. Snö även i framtiden. Framgångar på klimatkonferensen och på jorden...

    SvaraRadera
  3. Jag önskar att ingen ger mig någonting. Tack!

    SvaraRadera

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin