fredag 3 oktober 2014

Är du nyfiken på att prova bilpool?

Untitled

En annan hyrbil...

Jag är medlem i Sunfleets bilpool sedan ett par år tillbaka. Jag har hyrt allt från liten lastbil för att flytta möbler till weekendbil för skridskoutflykter och fotbollscuper. Jag tycker framför allt att det är väldigt praktiskt att ha tillgång till bil i hela landet och har hämtat ut bil i både Stockholm och Malmö (bägge poolerna låg precis i anlsutning till tågstationen). Sedan är det ju ekonomiskt att undantaget månadsavgiften bara behöva betala för bilen när man faktiskt använder den.

Som medlem i Sunfleet har jag nu möjlighet att "värva en vän". Erbjudandet går ut på att du får en halverad startavgift och betalar bara 195 kr (ord. pris 395 kr) medan jag får 2 månaders fri, fast månadsavgift. Maila mig på antianki@gmail.com om du är sugen på att prova! Win-win som jag ser det.

Aktuellt erbjudande april 2018: du får en gratis månadsavgift (värde 169 kr) medan jag får 100 kr att använda vid min nästa resa.

Trevlig helg!

P.S
Det här erbjudandet har gått ut till alla som är medlemmar i Sunfleet så det är inget "betalt blogginlägg".

1 kommentar:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin