fredag 25 juni 2010

Glad midsommar!

Midsommar vid Siljan

I år tar inte bloggen semesterstängt. Istället kommer jag att blogga lite mer sällan och med fokus på hållbar semester. Själv kommer jag att semestra på hemmaplan i sommar. I januari skrev jag att vi hade planerat att åka på charter i sommar men det fick vi boka av på grund av min operation. Jobbresan till Norge med tåg rök också av samma anledning. Däremot ska jag besöka New York för första gången i september. Det ser jag fram emot. Det kommer att bli en resa med fokus på upplevelser snarare än shopping. En av mina ambitioner är att försöka intervjua Judith Levine, kvinnan som inspirerade mig till mitt köpstopp. Har ni "gröna" New York tips får ni gärna lämna en kommentar nedan!

Hoppas att ni får en fin midsommar!

3 kommentarer:

  1. New York besökte jag 1976 när USA hade 200-års firande, en mycket spännande stad med mycket kontraster, ta med den stora plånboken.. Glad midsommar!

    SvaraRadera
  2. Hoppas att midsommaren blir en fin helg även för Dig!

    SvaraRadera

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin