söndag 6 september 2009

Veckans 10 saker (och förra veckans) 20+30

Inspirerad av David med bloggarna med bloggarna Simple Organized Life & the Good Human här jag hängt på "the 10 things challenge". Tanken är att jag skall bli inspirerad och ta tag i alla de där sakerna som bara ligger där hemma utan att användas eller lagas. Tyvärr krånglar min kamera lite men jag har i alla fall gjort mig av med följande 10 saker:

10 saker vecka 2

Bookmoochböcker som jag läst ut och Vi föräldrar som jag var med i (satte in artikeln i min klippbok). Min mamma fick ett helt gäng tidningar när hon gick rosa steget och nu har även jag läst ut dem.

10 saker vecka 3

Se har vi förstås barnkläderna. En del är för fläckigt eller slitet men det mesta kommer att gå vidare till andra barnfamiljer. Jag slängde även ut en utsliten kofta som jag en gång ärvt av min mor men jag sparade de fina knapparna.
Sedan förra veckan har även Mimmi hängt på utmaningen! Kul!

Sugen att hänga på och rensa lite i gömmorna?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin