måndag 15 december 2008

Följ Monicas blogg i Alingsås tidning

Så här i det så kallade mitten av livet, 50+, så jädrans... Ett styck enklare liv, tack! Jag har tröttnat på alla grejor som kräver saker av mej, ligger och dräller överallt och ändå kan jag inte låta bli att köpa fler emellanåt. Nu får det vara nog helt enkelt. Jag kommer året ut att dra åt spontanshoppandets tumskruvar, handla det jag verkligen behöver och inget annat, sen hoppas jag att det blir självklart att fortsätta i samma stil. Utmaningen blir att komma fram till vad man v e r k l i g e n behöver och målet med hela övningen är att landa i en sund och hållbar konsumtion. Dessutom ska massor av gamla saker UT! Nu börjar resan emot ett enklare liv, på spåret och genom dimman!


Monica, köpstoppare med bloggen Tagga Ner är aktuell med artikel i Alingsås tidning. Dessutom är hon veckans bloggare i Alingsås tidning den här veckan.

1 kommentar:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin