tisdag 28 oktober 2008

Kassettask

Bild Daily Danny

När vi för några år sedan provkörde en amerikansk bil (som vi inte köpte) hade den radio med kassettspelare. Det kändes rätt ålderdomligt. Själv har jag slängt de flesta av mina gamla blandband. Danny Seo hittade ett gäng gamla kassetter och funderade på hur man kunde använda dessa, han kom på att man kunde bygga en ask. Tja, varför inte? Tidigare har han även gjort hantlar av gamla cd och och skålar av gamla LP-skivor. Det sistnämnda återkommer jag till. jag är nämligen väldigt sugen på att svänga ihop några skålar själv.

2 kommentarer:

  1. Men så SÖT, en sån vill jag ha! Ut och rota bland gamla band =)

    SvaraRadera
  2. Hej, eftersom du har inspirerat mig så jag jag länkat hit från min blogg. Hoppas kunna lyssna på dig i Kalmar och få lite tips inför framtiden.

    SvaraRadera

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin