torsdag 22 november 2007

På spåret

Göteborg - Centralstationen (Central Station)

Bilden är tagen av jaime.silva

Idag tar barnen och jag tåget till huvudstaden. Jag har blivit inbjuden till att vara med på Gomorron Sverige på fredag morgon. Så alla ni som tittar på TV vid frukosten kan spana in mig någon gång mellan 6.45-07.00. Det kommer att handla om Buy Nothing Day. Jag skall även passa på att träffa min bror som bor i Stockholm innan vi tar tåget hem igen på fredag kväll, det skall bli kul. Inför resan har jag shoppat stort, både en ask bafucin och strepsil! Allt för att rösten skall hålla. Och dessutom russin för att muta barnen med på tåget.

Det blev för övrigt inget Eftersnack den här gången på grund av sjukdom. Däremot kommer det en artikel i TTELA (lokaltidningen i Trollhättan, Lilla Edet, Vänersborg & Mellerud. Artikeln publiceras på fredag eller lördag.

4 kommentarer:

  1. Med den här farten hinner du ju inte handla julklappar ;)

    SvaraRadera
  2. Måste bara säga att jag beundrar dig massor.

    SvaraRadera
  3. Vilket bra inslag, jag kollade på SVT på webben precis! Hoppas ni hade en bra dag här i stan. Du är väldigt inspirerande, jag tror också på att shoppa medvetet, då blir den lilla shoppingen man ängnar sig åt bra, på riktigt.
    Mvh Maria Hansson

    SvaraRadera
  4. Va, har de börjat sända Godmorgon Sverige från Stockholm? Snart kommer väl Fredrik Belfrage få sluta som programledare också. Jag ska också sluta titta på TV helt.

    SvaraRadera

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin