onsdag 9 maj 2007

Utmaningen v. 19-20: Våga störa någon

Bett R Worlds senaste utmaning är att Våga störa någon. Utmaningen går ut på att våga göra rätt sak, våga fråga om någon behöver hjälp och ta inte ett första tveksamt nej som svar. Det känns som om det är en utmaning som man inte kan planera utan som man får genomföra när tillfälle ges. Kanske kan man också vända på utmaningen och själv våga be om hjälp, inte bara klara allt själv hela tiden.

Jag har väldigt ont i mina handleder för tillfället, så ont att jag äter värktabletter vilket jag vanligtvis undviker. Därför kommer jag att hålla blogginläggen korta ett tag framöver. Men jag behöver tips på hur man kan piffa upp sin balkong trots köpstopp. Vi har balkongmöbler, blomjord och lite tomma krukor i olika storlekar. Jag behöver lite homestylingtips på 0-budget!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin