måndag 14 maj 2007

Klädångest

Jag har diskuterat mitt köpstopp med några kollegor på jobbet och de undrade givetvis vad som har varit jobbigast. Svaret är nog att inte köpa några nya kläder. Jag har rätt bra med byxor och kjolar med jag behöver toppar och tröjor/koftor. Tack och lov har jag fått överta en hel del kläder från vänner som har rensat i garderoben men det finns ändå några "tomma hål". Jag klär mig inte speciellt trendigt men jag vill se presentabel ut, speciellt på jobbet. Man får tycka vad man vill om det men faktum är att man blir bedömd utifrån hur man ser ut.
I väntan på att mitt köpstopp skall "gå över" tänkte jag ägna mig åt lite virtuell önskeshopping. Det här är vad jag skulle köpa om jag hade möjlighet idag:

Ett par svarta yogabyxor från American Apparel


Ett par Blackspot sneakers från Adbusters. Skall enligt uppgift finnas på Minni.

Ett par toppar i ekobomull . T. ex den här från howies®/Sweden organics och några enfärgade från Minni.


En ribbstickad cardigan från Liberty green/Tryckvåg textil

Koftan Peggy från howies®/Sweden organics

En svart tunika från Kaxig

Ett par Crystal från Blue Turtle

1 kommentar:

  1. hej! intressant projekt! vill gärna ha kontakt med dig. Maila mig på annika.mossingsnabelasvt.se

    SvaraRadera

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin