måndag 19 februari 2007

Kul med kundkort

Puck med kundkort

Bild: Blickftp

Eftersom jag numera shoppar ytterst sporadiskt/planerat så ligger alla mina kundkort hemma i byrålådan. Jag gillar annars plastkort och har en rad olika, Åhlens och Ica är väl de kort som används mest. Life Clever har skrivit om ett praktiskt sätt att hålla ordning på sina bonuskort som jag blir sugen på att testa. En mer skeptisk hållning till kundkort hittar man på numera nedlagda Stoppa Storebror som drivs av Per Ström. Han publicerar även ett intressant nyhetsbrev.

"Företag vidtar alltmer långtgående åtgärder för att i
lönsamhetshöjande syfte samla in detaljerad personinformation om sina
kunder." >
Själv känner jag mig ganska nöjd med att inte dras med i butikernas lockerbjudanden och korten ligger bra i byrålådan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin